Sunday 8 April 2012

Mirror..Miror..On..The..Wall






Aku memang suka cerita2 fairy tale ni..jangan tak percaya sampai sekarang umo dah hampir suku abad pon still suka tengok cerita barbie..kalau ada keluar kat tv (biasanya tv3) memang jangan harap nak amik remote tv dari aku..memang nak kena jentik jauh2

Mirror..Mirror ni dia adaptasi dari cerita Snow White..dah nama adaptasi mesti la ada beza sikit jalan cerita dia kan..tapi aku paling terpegun tengok heroin dia..tak tau nama dia..sumpah memang cantik!..sampai aku tanya member aku..ni versi manusia ke kartun punya..sebab masa mula2 kelua scene muka pompuan tu aku ingat dalam kartun punya..macam patung
 
7 ketul si kenit yang kelakar..

 
hero yang sikit tua..cuba la ni Aaron Aziz..awww

 
mak tiri yang jahat tapi cantik jugak walaupon dah kedut

kalau dalam Snow White kartun tu..dia pengsan lepas makan epal and bila prince tu kiss dia baru dia sedar..tapi dalam versi manusia ni..Snow White tu tak makan epal..and Snow White tu yang kiss prince tu sebab prince tu dah kena sihir dengan mak tiri Snow White tu..Overall movie nie best and kelakar lagi2 bila part 7 kerdil tu..tak padan kecik..gatal..miang
 
masa kecik2 selalu berangan nak pakai gaun kembang macam princess..tapi bila tengok cermin tak tau la celah mana nak nampak princess tu 



P/S : bersyukur apa yang ada :)

0 mengomel:

Post a Comment