Saturday 19 November 2011

Gambah Lucah Makin Bersepah Kat Facebook..




 

   
TOLONG JANGAN KOMEN!!

Tolong jangan komen gambar lucah kat facebook!!..Ye aku memang panas hati..lately ni,aku tengok bersepah betul gambar lucah kat facebook..masuk hari ni dah berkeping-keping jugak yang masuk kat FB aku..Yang buat aku hangin tak ingat,bila ada salah sorang dari friend list aku..ok bukn salah sorang lagi tapi dah berorang-orang aku rasa yang komen gambar-gambar tu..bila mereka-mereka ni komen gambar tu,so automatik aku pon leh tengok gambar-gambar tu..naik juling dah aku tengok-tengok gambar tu..

Entah dari mana gambar tu diorang kutip kan..macam2 gambar..yang gambar pakai tudung tp bawah semua terbukak,yang lagi gempak takde nak tutup2 dah..semua terbukak..aku tak tau la perempuan2 ni nak memang ada cita2 nak photoshoot kat majalah playboy..

Yang 'model' satu hal..tukang komen pulak satu hal..punye la rancak korang komen kan.."wah cantiknya".."wah mantapnya".."wah..so gorgeous"... banyak wah korang kan..agaknya masa tengok t mulut terlopong habis..Gua Musang pon kalah agaknya..kalau lalat masuk,pastu keluar balik pon mesti tak sedar..kalau dah tak sabar sangat nak tengok semua tu.pergi kumpul duit cepat2 pastu kahwin..kalau tak cukup duit nikah je dulu,sanding2 kemudian..

Aku macam nak ajar je semua mak ayah (mana yang tak reti) bukak akaun facebook..bia diorang tau apa yang anak diorang buat..bia semua lebam2,berbirat-birat,berbelai-belai kena tibai dengan mak ayah..mastu aku cakap kat korang "wah mantapnya...wah..so gorgeous..."..hahaha padan muka






P/S : aku taknak upload gambar tu sebab ia mengaibkan si 'model' tu..walaupun dah dikaburkan ke,atas niat nak bagi pengajaran ke..tetap mengaibkan 'model' tersebut..

0 mengomel:

Post a Comment