Thursday 10 November 2011

Review Filem Abuya :Tak Faham la..

 *ihsan cik google


filem ni kua 10 Nov 2011..member aku ajak pegi tengok..so ikutkan je la..start masuk je da start seram dah
seramnya sebab aku n member aku je yang ada kat dalam tu..hoi mesti lah meremang kan..xlama pastu masuk dua orang lelaki..masuk lagi sorang laki n masuk sorang lagi laki..total 2 org perempuan 3 lelaki..

memang patot pon cerita ni untuk 18 tahun ke atas..sebab banyak jugak scene2 yang menggairahkan..aku pon cuak jugak..sebab aku n member aku je perempuan..ciss ketakutan da merayap dalam urat..aku rasa nak lari keluar tapi member aku boleh terlopong tengok..

filem ni kisahnya pengikut yang terlampau taksub sangat dengan ketua dia..sampai lantai bekas ketua dia pijak pon dia sanggup jilat..air celup kaki ketua dia pon sanggup minum sebab keramat katanya..aku memang da geli da..aku terbayang kaki dia ada cagu ke taik ayam ke...

Scene Sedih : bila ada sorang ni kena rejam sampai mati..hukum Islam kononnya..batu yang dia baling mak datuk..punye la besar..

Scene Tak Tau Nak Komen : Jue Aziz tengah baring kat atas katil tergolek ke kiri tergolek ke kanan..kaki kiri bergesel dengan kaki kanan..mata pulak kejap bukak kejap tutup..kena ulat bulu ke hape pompuan ni..tapi tak pulak lompat2...bila da tengah cerita tu baru tau rupe2nya dia tengah st**..cehhh!!

overall cerita ni ok2 je,tapi ending dia aku tak paham..apsal ending dia tetiba berperang dengan orang thailand pulak?? paling bengang tetiba hujung2...ABUYA 2..cehhh!! bersambung rupenya..



P/S :tak tau la pendapat orang lain macam mana..

0 mengomel:

Post a Comment