Tuesday, 20 December 2011

Apa Motif Kahwin Dalam Gereja Pakai Baju Melayu?

Aku rasa ramai yang dah tau pasal kes budak (boleh panggil budak lagi ke?) Universiti Petronas yang hilang kat Dublin..rupa2nya kshwin dengan mat salleh..nak kahwin tu tak jadi hal tapi yang jadi  hal bila mat salleh tu LELAKI..adoiyai..

kalau semua lelaki macam ni..memang tak kahwin la perempuan2 yang ada..Kadang2 education tinggi pon xjamin tahap otak dia berpikir pon tinggi..

aku heran bin pelik bila dia kahwin dengan 'isteri' dia..pakai baju melayu dalam gereja tu..kenapa tak pakai kot??tak pon gaun ke?..kenapa baju melayu? kenapa ada keris?kenapa ada tanjak?kenapa ada samping?

ini salah satu konspirasi ke nak jatuhkan Islam?..tak dapat nak jawab..kesian mak ayah..masa kecik nak jaga punya lah teliti..nyamuk nak singgah pon takot..hantar pegi oversea..mak ayah kat Malaysia doa punye lah berkurun2 bia anak berjaya tapi akhirnya....

kira berjaya la jugak..berjaya bawak bini..berjaya malukan keluarga..berjaya buat mak ayah menangis..berjaya menyusahkan ayah..tak memasal kena saman RM890k



 P/S: semoga dia di berikan hidayah dan tak terus terpesong
 

1 comment:

  1. doa untuk Allah member hidayah itu lebih baek... :)

    ReplyDelete