Friday 9 December 2011

Cita2 Lekaki Sekarang Memang Cuma Nak Jadi Peragut Kan


peragut tak bertauliah..**ihsan google
Sekarang ni makin menjadi2 kes ragut kat kampus aku..lepas satu..satu kes ragut..aku pon tak paham la dengan si malaun ni..kaya sangat ke kebas duit student..paling banyak pon aku rasa puluh2 je..memang menyusahkan..dah lah dia ragut beg student..ok memang ada duit..tapi kau tau tak dalam beg tu ada BUKU-BUKU..kalau kau kebas kitorang nak baca apa?..kau tak tau kan buku tu penting??..tu la mak suruh pergi sekolah kau jadi peragut

Baru2 ni kawan aku kena ragut masa jalan kaki on the way pergi kelas..nasib baik masa hari kejadian tu aku tergerak hati nak pergi lambat sikit..kalau tak mungkin aku la mangsa tak berbau tu..member aku sampai tercampak kot..duit hilang..handphone hilang..
buku-buku,nota-nota untuk final exam pon hilang..apa jadahnye kau nak rembat sekali dengan buku tu..



P/S :setiap kejadian ada sebabnya yang tersendiri....

0 mengomel:

Post a Comment