Tuesday 20 December 2011

Susah Jugak Jadi Orang Kurus Ni



Kadang2 manusia ni tak pernah bersyukur kan..apa yang ada tu terima je la..banyak komplen la pulak **aku la tu orangnya T__T..Orang gemuk nak kurus..orang kurus nak gemuk..

Hari tu aku pergi bayar bil api,air..pastu at area situ ada wat kempen derma darah..kawan aku berkobar2 dah ni nak pegi derma..aku pun tak pernah derma lagi..mula2 aku timbang berat dulu..takut tak cukup pulak..ok lepas..

masuk test kedua..test darah..jap lagi staff tu cakap tak lepas..ciss..sebabnya..tekanan darah rendah..pekebenda nye tu??..darah tinggi aku tau la..melepas lagi aku nak derma darah..mungkin ke aku perlu tambah stress aku bia tekanan darah aku kasi up sikit bia tinggi?

oh ye..lupa nak cakap..masa aku timbang tu aku baru perasan berat aku dah naik 1kg..kali terakhir berat badan aku naik..masa 3 tahun lepas..can u imagine??..aku rasa aku dah cukup kuat makan tapi susah sangat nak naik berat badannya tu..

aku tak sekurus ni tau


nasib baik dulu masa sekolah belaja sains..so tau la yang aku ni antara orang yang metabolisme tinggi...

nasib tak baik pulak dapat kawan mulut macam hape entah.ada ke diorang cakap aku ni bela hantu raya..diorang ingat aku ni macam pak abon dalam cerita Tentang Dhia ke? ..



P/S: mak selalu cakap..bagus la jadi kurus.senang nak cari saiz baju.. ^__^

0 mengomel:

Post a Comment