Monday 12 December 2011

Kemaruk Sangat Dengan Running Man


Pretty Boy..comel


Team Yang Lawak Gile Nak Mati

























Sweet Monday Couple








Sekarang ni aku memang dah kemaruk gila dengan running man..running man ni variety show..sumpah memang lawak gila..kelakar gile..best gile..orang yang tengok pon ketawa macam nak gila... aku balik kelas..campak beg..sembahyang..terus bukak laptop..tengok running man..tengok berjam2 pon tak penat..kan best alau studpy macam tu..duduk berjam2 pon tak penat..malangnya tak boleh T_T...

Aku paling suka game Hide and Seek..Chasing Team kena kejar Mission Team..Mission team ada task diorang sendiri..contohnya diorang kena cari barang yang tersembunyi..tapi dalam masa yang sama diorang kena sembunyi kalau terdengar bunyi loceng yang dipakai Chasing team..Chasing team pulak,kalau nak menang kena cari Mission team pastu tari name tag diorang
aku tengok ketawa macam nak gila..nasib baik aku ada kawan2 aku yang update semua cerita2 korea..huhuhhu..artis2 diorang pon hensem2..comel2..kalau Malaysia boleh buat macam ni kan best..ni tak habis2 buat reality show pasal menyanyi je..kadang2 bosan jugak benda yang sama je nak hadap..akademi fantasia..mentor..vokal bukan sekadar rupa..idola kecil..nasib baik ada Master Chef..lain la sikit..





P/S : recommend sangat2 cerita ni..

2 comments:

  1. skarang ni mmg msg2 tgh kemaruk cter running man ni..berdekah dekah ketawa tgk kan

    ReplyDelete
  2. saia pOn neOk jgak...mmg bes..ske kwang sOo...grasshOper n mOnday cOuple..~!

    ReplyDelete