Saturday 21 May 2011

Anak Haram Menuju Syurga, Anak Halal Menuju Neraka


Anak Haram Menuju Syurga, Anak Halal Menuju Neraka

pernah dengar macam ayat kat atas tu??..aku pon baru dengar 3bulan yang lepas
daripada member aku..bila member aku bagi ayat tu buat aku terpikir..
ada betulnya ayat tu...bila dunia dah nak terbalik ayat di atas sangat relevan untuk diguna pakai
TAK SEMUA tapi KEBANYAKAN...pernah terfikir???
lepas member aku bagi tau baru aku terpikir...
memang tersentap sekejap aku bila member aku terangkan maksud ayat tu..
aku terpaksa terima apa yang dia cakap sebab tu KENYATAAN zaman sekarang


gambar ni ada kena mengena dengan ayat diatas






P/S : Fikir-fikirkan lah..

6 comments:

  1. kalu difikir secara mendalam...mmg betol...kalu kate melibatkan pic baby tu..mak bapak yg dikatakan anak halal tu adalah penyebab lahirnya ank haram didunia..

    Tak cukup dosa zina yg dorang wat...tambah pakej dosa membunuh lak..semoga anak2 haram yg dibunuh kejam begini mendapat kesejahteraan di syurga...

    Dan mak bapak haram ni dijanjikan balasan di neraka...

    ReplyDelete
  2. hmm,betol jugak tajuk atas tu..tapi mak bapak yang buang anak laa paling teruk ngalahkan haiwan

    ReplyDelete
  3. @zmanja yessss sgt betol apa yang awak cakap tu..sekrang da xboleh nak hina2 anak haram ni sebab anak yang lahir cara halal pon blum tentu d.terima kat 'sana'

    ReplyDelete
  4. @jaya mak bapak xfikir semua tu sebelum buat..cme fikir seronok2 je

    ReplyDelete
  5. Betul tu...manusia akhir zaman,dosa pahala no 2 yg penting keseronokan...

    ReplyDelete
  6. dah tekeluar keturunan dia baru nak menyesal..

    ReplyDelete