Tuesday 24 May 2011

Sedap Sangat Ke Daging B**i??

kalau ikutkan aku takde mood nak buat entry untuk arini...semua ni sebab tak dapat cari kerja..
habis semua status facebook aku cakap pasal tak dapat keje..
tapi takpe la failed cari keje ni tak la sebesar failed dalam exam..failed dalam exam tu boleh buat orang bunuh diri tau..nauzubillah...ak dah terbayang muka aku jadi mayat...ok stop!! taknak cite pasal ni


apa yang buat aku tertarik nak buat entry ni sbb ada la 2,3 orang kawan2 facebook post entry
cakap pasal makanan yang agak famous kat Malaysia tapi TIDAK HALAL..antaranya

IKEA MEATBALL



ramai yang cakap meatball ni sedap..aku tak la pulak kan sejauh mana sedap dia..sedap dia
sampai kite boleh jerit heaven kuat-kuat ke??..entah la aku pon tak tau sebab tak pernah try
aku makan meatball ni pon dalam yeong tau fu..yang tu aku boleh cakap heaven..meatball ni dikatanya ada daging B**i..sumber dari http://andyhowtt.com/gempar-angry-birds-nak-menyerang-ikea/


SECRET RECIPE



yang ni bila aku tau tak nak macam frust pulak aku kan..dah la favorite aku w.pon tak selalu beli..
tup-tup-tup tau kek ni dah tak boleh makan sbb ad binatang kaki pendek tu..kenapa la makanan yang sedap2
mesti ada kau la pendek oi...aku tau info ni pon dari blog
 http://anakmuaallaf.blogspot.com/2011/05/secret-recipe-tidak-halalawas.html

**********
aku pelik la..kenapa setiap makanan yang dicop tak halal tu mesti ada kaitan dengan B**i??..
kenapa tak anjing ke? tenggiling ke?...kenapa mesti si pendek tu?
sedap sangat ke??..tetiba ada suara jahat berbisik "kau pegi lah try..kau tak try mana kau nak tau"
nauzubillah..tak guna punya syaiton..sesuka hati nak bagi hitam hati aku...
aku pernah tengok satu video ni uji kaji kat daging B**i..
bilang tuang air coke atas daging si pendek tu..then bia dlm 1-2 jam...
tak lama pastu kua berduyun2 ulat..tak tau la kenapa..air coke tu terlebih power ke?


P/S: masa nak tulis entry ni, asyik nak tulis nama penuh si pendek tu je.. :p


0 mengomel:

Post a Comment