Friday 20 May 2011

Ewaahh..Melampau Korang Yer...

Tadi aku pegi la usha2 keje...saja cuba nasib..try cari kat kedai kasut...
masa aku pegi tu ramai customer kat kedai tu...sambil aku isi borang sambil melilau la
 mata aku tengok kedai tu.aku isi2 borang pastu aku kena la interview sekejap
dah lepas interview manager tu **rasanya manager kot..manager tu cakap bila boleh start
aku cakap la as soon as possible..dia angguk3..angguk punya angguk dia cakap tunggu isnin ni..sebab kne anta offfice dulu...ak pon angguk jugak la tp dalam hati macam nak tonjol je dia..hahaha
tak baik...tapi tengah geram tu..aku melilau lagi mata aku..tetiba..

wahh amoi ngan bf dia sempat kiss2  lagi depan mata aku..aku pelik betol la..
beli kasut pon bole menaikkan n***u ke?? memang pelik..
yang tak boleh bla bf amoi tu lepas kiss tengok sekeliling pastu bertembung dengan mata aku
dah tu nak tersipu2 sambil wat muka "mintak2 la bdk ni tak nampak apa yang aku buat"

aku pon tak nak kalah..aku pon tengok dia sambil buat muka jgk..
"haha ko tak payah nak elak2..aku dah nampak dah"

aku tengah pening cari keje kau plak buat drama depan aku ye...




P/S : lain bangsa lain budaya....

2 comments:

  1. perbuatan yg baik jadi ikutan,yang mengarut buang jauh2......(nak kata pepatah bukan pepatah,huhu...tp paham2laa yek)

    ReplyDelete
  2. ayen : dah xheran da sbb dalam tv selalu ada huhu

    ReplyDelete