Wednesday 18 May 2011

Perangai Manusia Yang Aku Rasa Annoying..

1) Bawak Beg Girlfriend

Aku tak tau la kenapa aku sangat tak berkenan dgn lelaki jenis ni..kot ye pon nak tunjuk romantik takde cara lain ke..lagi haru kalau beg tu beg kaler pink...adoyai...yang girlfriendnye pon satu..nak uji boyfriend pon jgn la nak guna cara tu..ni kat pandangan mata aku la..mata org lain xtau la plk kan

2) Pandang Orang Lain-Sinis

biasanya perempuan la..ada la sesetengah perempuan yang rasa diri dia lebih bagus kot dari orang lain pandang orang lain dengan sangat sinis..biasanya yang buat ni perempuan2 yang dressing dia maut n up to date (yang aku jumpa la.xtau la kalau ada perempuan pkai baju kurung buat jugak pandangan sinis tu)..ala setakat pakai seksi2,pakai skirt nampak peha gebu tu, pakai baju nampak ketiak...aku xheran la beb..xhadap pon dengan baju2 kau tu..sebab aku lagi KAYA dari kau..sebab..aku boleh beli baju yang boleh tutup badan aku dari hujung rambut sampai hujung kaki..Kau pulak??..hahaaha

3) Marah Anak Depan Orang Ramai

Aku tau kadang2 budak2 kecik ni suka buat perangai time tengah berjalan2..lagi2 kalau dia nampak barang yang dia nak tapi xdapat..mau tak berguling tengah2 orang ramai tu..kadang2 bingit la jugak kalau dia menangis menjerit2..tapi yang tak sedapnya bila parents jugak ikut jerit2 marah anak dia..kan tak sopan tu orang tengok..orang lain tengok pon geleng2 kepala..kalau budak kecik yang jerit2 comel la jugak..tapi kalau dah bapak budak,mak budak yang jerit2...comel ke??..ish3

4) Mak/Ayah Tertinggal Kat Belakang

manusia spesies ni aku jumpa  yang dah berkahwin la..konon2 tak nak lupa mak bapak..so pegi jalan2 ke supermarket ke bawak la mak sekali sebab nak bagi mak makan angin..tapi apa sudahnya..jalan kat depan gurau2,ketawa2 dengan anak bini/laki dia..Mak AYAH???...tuuu hah kat belakang diorang..ikut je mana anak diorang pegi..kekanan anak dia pegi ke kanan la orang tua tu ikut..haisshhh

0 mengomel:

Post a Comment