Friday 20 May 2011

Perihal Jamban Duduk


mak aku paling tak suka jamban duduk ni...geli katanya
dulu-dulu aku tak kesah pon..aku main taram je..janji lepas hajat sudah..yang lain2 belakang kira
tapi bila mak aku cakap je "kau tak geli ke nak kongsi2 duduk kat jamban tu dengan orang lain?..bukan sorang tau..entah2 ada kurap ke orang tu"..

hahaha mak aku punya ayat.memang mak aku ni penggeli..bila mak aku dah cakap macam tu aku pon dah start terpengaruh..terus la aku jadi geli jugak..lagi2 klu kat tandas awam kan..macam2 jenis orang ada
lagi2 klu orang afrika ke negro ke yang pakai...haha memang diskriminasi tol

aku klu kat tandas awam macam kat shopping complex..memg aku pilih jamban biasa@cangkung punya..kalau dah terdesak baru la aku pilih jamban duduk..bukan geli apenya..
yang aku geli kat jamban duduk ni sebab kadang2 ada melekat T**K...D***H
pastu nak aku guna..memang tak la..terasa kuman2 tu naik kat badan aku...ececeh

Conclusion: Katakan Tidak Pada Jamban Duduk


P/S : agak-agak ramai tak yang tak kesah kongsi jamban duduk dengan orang lain?

2 comments:

  1. same laa~
    tak berkenan sangat ngan tandas duduk nie
    dah desperate sangat jek baru gune haha

    ReplyDelete
  2. @pinqy taraturuu tau xpe..dah xtahan baru la guna..kalau tak jangan harap

    ReplyDelete