Sunday 15 May 2011

Entry Terkilan Yang Teramat Sangat

arini balik melaka semula sbb nak keje kat melaka
konon2 cari duit untuk semester depan..
punya la semangat nak balik..mak siap masakkan ayam masak cili api..sambal belacan pelam (favourite tau)
sampai je umah sewa campak beg..terus basuh baju yang minggu lepas xsempat basuh
pastu g call mak cakap dah sampai..xlupe jgk g call Mr.VIP bgtau dah sampai..

dah settle everything,terus nk g panaskan lauk..takot basi
pastu cari punya cari beg yang isi lauk drpd rumah

TAK ADA!!!

puas cari..cari sampai kat tempat mesin basuh hahaha..sungguh xlogik
kesimpulannya,rasanya tertinggal kat terminal masa nak tnggu bas
TERKILAN sangat2 ok..
kalau aku yang masak sendiri ak xkesah sangat
tapi mak aku yang masak..ak tengok mak aku yang tumbuk sambal belacan tu...pagi2 bangun sebab nak bawakkan aku bekal..
tapi bila sampai melaka ak xdapat nak merasa langsung
nak nangis tau tak...cengeng?? aku peduli apa..dah memang aku sedih
bertambah2 sedih bila teringat beriye2 mak aku pesan suruh panaskan lauk tu
tapi............. air mata dah start nak meleleh..

sedih sangat-sangat





P/S: sedih tengok mak punya semangat masakkan utk anak tp lastly anaknya sgt cuai.. :'(

2 comments:

  1. laa siann yer reen...huhu...
    kalau lorna pun sure sedih...
    eh kg lorna kat melaka :) hehe...

    ReplyDelete